Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) melyek érvényesek minden, a Softup Magyarország Kft. (mint „Értékesítő”) és Vásárlói között, a www.softup.hu webáruházban (továbbiakban „Webáruház”) létrejött szerződések esetén.

1. A WEBÁRUHÁZ ÜZEMELTETŐJE

Cégnév: Softup Magyarország Kft

Székhely: 7100 Szekszárd, Akácfa utca 7. 

Adószám: 10374126217, 

Cégjegyzékszám: 17 09 000533

Számlavezető bank: 71900072-10083446
Bankszámlaszám: Takarékbank Zrt.

Ügyfélszolgálat:
Telefon +36 30 528 2426
E-mail: info@softup.hu

  1. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK  KÖRE

Webáruházunk professzionális tisztítószerek forgalmazásával foglalkozik. A termékek átvételére postai úton, futárszolgálaton keresztül van lehetőség

A megjelenített árak forintban értendők és tartalmazzák a fizetendő ÁFA-t, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

3. MEGRENDELÉS

A webáruházban a vásárlás regisztráció nélkül történik. Vásárló minden esetben elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta, az abban foglaltakkal egyetért, és kötelezettséget vállal arra, hogy a regisztráció/vásárlás során valós adatokat ad meg. Amennyiben a Vásárló elmulasztja ezen tájékoztatási kötelezettségét, vagy valótlan adatokat közöl (például hibás e-mail vagy szállítási cím, vagy olyan telefonszámot ad meg, melyen nem érhető el), jogosultak vagyunk a szerződéstől elállni, annak teljesítését megtagadni és a megrendelést előzetes jelzés nélkül törölni.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a fentiektől függően részben vagy egészében visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendeléseket mindig automatikus emailben igazoljuk vissza. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a megadott elérhetőségeken. A megrendelő adatainak utólagos módosítására csak ügyfélszolgálatunkon keresztül e-mailben vagy telefonon van lehetőség, amennyiben a rendelése még nem került feldolgozásra.

Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: Szepsegdepo.hu
Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: info@szepsegdepo.hu

A megrendelés során az alábbi adatok megadása kötelező:
– Email cím
– Név / Cégnév
– Lakcím
– Telefonszám
– Cég esetén adószám

Szállítási címet csak akkor szükséges megadnia, ha az számlázási címétől eltér. Ellenkező esetben a webáruház a számlázási címet veszi alapul minden rendelés esetén. A napközbeni telefonszám közlése azért fontos, mert sürgős információk mellett (pl. esetleges, fel nem tüntetett készlethiány vagy hibásan szereplő készlet mennyiség) adott esetben a kiszállítás időpontját is telefonon egyeztetjük a megrendelővel. Amennyiben telefonon nem tudjuk felvenni a kapcsolatot, a termékek szállítási ideje meghosszabbodhat.

Vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy amennyiben adataiban változás következik be, ezen változásokat haladéktalanul átvezeti a honlapon regisztrációjában, illetve erről más megfelelő módon haladéktalanul értesíti ügyfélszolgálatunkat.

4. ADATVÉDELEM

A rendelés során megadott adatait a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint megőrizzük és bizalmasan kezeljük. A rendelés során megadott adatai a futárszolgálat részére csak a kiszállítás érdekében, célhoz kötötten kerülnek átadásra. Pontos és minden részletre kiterjedő a Adatvédelmi Tájékoztatónkat itt találja 

5. RENDELÉS

A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan azonnal visszaigazolja a regisztrációja során megadott email címre. A megrendelés rögzítéséről és annak aktuális státuszáról emailben küldünk tájékoztatást. Bármilyen eltérés (készlethiány) esetén előzetes egyeztetés után módosítjuk megrendelését. A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon történik, hétvégén az ügyfélszolgálat és a kiszállítás szünetel.

Értékesítő fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a vásárló adatainak valódisága kérdéses, értelmezhetetlen, vagy a vásárlási feltételeknek nem felel meg, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását Vásárló vevőszolgálatunkon írásban teheti meg a megrendelés véglegesítése vagy futárszolgálatnak történő átadása előtt. Amennyiben a webáruházban leadott megrendelését módosítani szeretné (termékeket hozzárakatni, kivetetni, mennyiséget módosítani, stb.), kérjük, jelezze igényét ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben a kért termék(ek) elérhető(ek) raktárról, megrendelését módosítjuk, és elektronikus levélben visszaigazoljuk azt az új fizetendő összeggel.

6. SZÁLLÍTÁS

A kiszállításokat szerződött partnerünkkel, a Foxpost Zrt-vel végezzük. A szállítási határidő mindig az adott rendelés függvénye, átlagosan 1-3 munkanap, kivéve a kiemelt időszakokat (pl. akciós termékek és/vagy időszak miatt megnövekedett érdeklődés), amikor a szállítási idő jelentősen meghosszabbodhat. Kiemelt akciók esetén regisztrált felhasználóinknak külön jelezzük, hogy az adott időszakban jelentősen megnövekedett szállítási időre lehet számítani. A webáruházban feltüntetett árak és feltételek Magyarország területére leadott megrendelések és kiszállítások esetén érvényesek. Külföldi címre egyedi szállítási díj megállapítása, és bank előre utalás után szállítunk, és kizárólag abban az esetben, ha az adott országban a forgalmazott termékek/márkák nem rendelkeznek helyi képviselettel. Ha a megrendelés státusza ‘Lezárt’, akkor megrendelése a következő munkanapon átvehető, vagy szállítja azt szerződött futárszolgálatunk. Amennyiben a Termék nem érkezik meg Önhöz a várt időpontig, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a problémát azonnal kezelhessük. Személyes átvétel esetén a ki nem fizetett megrendeléseket a ‘Lezárt’ státuszba lépéstől számított 14 napig tartjuk, azután töröljük, a megrendelést visszakészletezzük, mások részére megrendelhetővé tesszük 
A futárszolgálat a csomag átvétele után emailben és SMS-ben is jelzi, hogy csomag érkezik címére, majd a kézbesítés reggelén újabb üzenetben pontosítja a kiszállítás várható időpontját is. A csomag átadása után bármilyen kiszállítással kapcsolatos információt a futárszolgálat tud adni az üzenetekben jelzett elérhetőségeken. Banki előre utalással vagy online bankkártyával történő fizetés esetén az ún. érintésmentes átvétel (CLD) is megoldott, melynek értelmében a csomag átvételekor nincs szükség semmilyen aláírásra, vagy ellenjegyzésre. Utánvételes fizetési mód esetén a futárszolgálat munkatársánál döntése szerint bankkártyával vagy készpénzzel is fizethet.

7. SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

A Termékek kiszállítása futárszolgálattal háztól-házig vagy csomagpontra, a rendelésben megadott magyarországi, belföldi címre történik hétfőtől péntekig, munkanapokon 8 és 18 óra között. A szállítási költségek a vételáron felül fizetendők.

A szállítás regisztrált egyéni felhasználóink és céges vásárlóink (nem viszonteladók) esetén bruttó 40.000 Ft feletti, egyösszegű vásárlás esetén belföldi címre ingyenes, ennél kisebb összegű rendelés esetén – Magyarország területén levő szállítási cím esetében – a fizetési és szállítási módtól függően változik, melyet webáruházunk a rendelés folyamán automatikusan számol. Amennyiben cégünk hibájából nem tudjuk rendelése bármely tételét szállítani, és ezzel a vásárlás végösszege az ingyenes szállítási küszöb alá csökken, a rendelést továbbra is ingyenesen szállítjuk házhoz. Ha az ingyenes küszöbérték alatti megrendeléséhez további termékeket rendel, így átlépve az ingyenes szállítási határt, a megrendelést szintén ingyenesen szállítjuk házhoz.

A szállítást szerződött partnerünkkel, a Foxpost futárszolgálattal együttműködve bonyolítjuk, akik a csomag felvételének tényéről és annak várható szállítási időpontjáról SMS-ben tájékoztatják Ügyfeleinket.



  1. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

    Személyes átvételre nincs lehetőség.

 

  1. A VÁSÁRLÓ MEGTEKINTÉSI KÖTELEZETTSÉGE

    Vásárló átvételekor köteles a leszállított termékeket mennyiség és minőség szerint átvenni, azok csomagolását ellenőrizni. Ha bármilyen hiányosságot vagy – vélhetően nem szállításból eredő – egyéb sérülést észlel csomagjában, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és megfelelő körültekintés és az előzmények vizsgálata után a hibát azonnal orvosoljuk. Kívülről sérültnek tűnő csomag esetén, kérjük, azt még a futár előtt bontsák fel és ellenőrizzék tartalmának sértetlenségét. Amennyiben a termékről felbontás után kiderül, hogy sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. Bármilyen ezzel kapcsolatos további reklamációt csak ezen jegyzőkönyv birtokában tudunk elfogadni, de az így megsérült termék(ek) cseréjét a lehető legrövidebb határidővel díjmentesen lebonyolítjuk.
    Legjobb szándékunk ellenére is kiszállításra kerülhet gyári hibás termék. Ebben az esetben a hibás terméket azonnal cseréljük (készlethiány esetén értékegyeztetéssel más termékre vagy a termék árának visszafizetésével). A hibás termék visszaszállításának és az új termék kiszállításának költsége ebben az esetben cégünket terheli.

    Értékesítő felelősségét kizárja az elháríthatatlan külső okból bekövetkező (megváltozott hatósági engedélyek, üzemzavar, vis maior stb.) szállítási hibákért.

    10. AZ ELLENÉRTÉK MEGFIZETÉSE, KEDVEZMÉNYEK

    A megrendelt termékek ellenértékének megfizetése, banki előre utalással vagy utánvét formájában lehetséges. 


Tájékoztatás az át nem vett utánvétes megrendelésekkel kapcsolatban

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben utánvételes fizetési módú megrendelése érvényes és feladásra került (azt igazolható módon nem töröltette ügyfélszolgálatunknál még a csomag feladása előtt) így azok átvételének megtagadása nem egyenlő a szerződéstől való elállás jogával. A szerződéstől való elállás lehetőségéről az ÁSZF 12. pontjában tájékozódhat. Amennyiben sikertelen a futárszolgálat által több alkalommal megkísérelt utánvétes csomag átadás, Ön a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződést megszegi, ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk. A felmerülő költségeket (oda-vissza szállítási díj, csomagolási díj, kezelési költség) köteles Társaságunk számára, az ezzel kapcsolatban kiállított számla ellenében 8 napon belül megtéríteni. Értékesítő a leszállított termékek tulajdonjogát a vételár teljes megfizetéséig fenntartja.


  
11. ELÁLLÁS JOGA
 
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szerinti elállási jogát fogyasztó a megvásárolt termék (továbbiakban „Termék”) kézhezvételének napjától számított 14 nap elteltéig írásban, de indoklás nélkül gyakorolhatja, a Termék egyidejűleg történő visszaküldésével. Fogyasztó nem gyakorolhatja ezen jogát a természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) nem visszaadható termékeknél (pl. kozmetikumok, egyedi megrendelésre készített termékek), ha a Vásárló azok eredeti csomagolását felbontotta. 
Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (pl. a termék visszajuttatásának költségeit Eladó telephelyére). Értékesítő követelheti a Termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Termék károsodása esetén egy külön megállapított, csökkentett vételár kerül visszafizetésre. Abban az esetben, ha a Terméket a Vásárló használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen Értékesítő részére visszajuttatni, az elállási jog nem gyakorolható. A vételár visszafizetésére a Termék visszaküldésétől számított 14 napon belül átutalással kerül sor a Vásárló által megadott bankszámla számra. Ezzel egyidőben Értékesítő az eredeti tranzakcióval kapcsolatban esetlegesen felmerülő szállítási díj visszafizetéséről is gondoskodik.

A rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat, mint természetes személyeket illeti meg, cégeket (jogi személyeket) nem. A Ptk. 8:1.§ 3. pontja szerint a fogyasztó nem más, mint „a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy”.

Az elállási joggal kapcsolatban részletes információkat EZEN AZ OLDALON olvashat.
 
13. SZERZŐI JOGOK
 
A www.softup.hu weboldal teljes egésze (szövegek, képek,  grafikák, animációk, videók stb.), illetve annak tartalma szerzői jogvédelem alá esik, így tartalmát, képeit, logóit kereskedelmi célokra másolni, módosítani, vagy terjeszteni a jogtulajdonos előzetes engedélye nélkül tilos! Az ehhez fűződő jogok gyakorlására kizárólag a Softup Magyarország Kft. jogosult. A Softup Magyarország Kft  előzetes hozzájárulása (írásbeli engedélye) nélkül tilos a weboldal tartalmának egészét vagy annak részeit bármilyen formában felhasználni, átruházni, reprodukálni és/vagy terjeszteni. A Softup Magyarország Kft semmilyen természetű felelősséget nem vállal az Ön előtt megjelenő weboldal pontosságára, megbízhatóságára, aktualitására vagy tartalmára vonatkozóan, a honlapon elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok tekintetében, illetve nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos és/vagy hibamentes lesz. A honlap, illetve az ott elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok hozzáféréséből, illetve azok közvetett vagy közvetlen felhasználásából, a honlap használatra alkalmatlan állapotából, vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból, vagy félreérhetőségből eredő károkért és/vagy veszteségért való felelősséget a Softup Magyarország Kft kizárja.
 
14. VITÁS KÉRDÉSEK
 
Ha problémát észlel online vásárlása során, azt jelezheti az Európai Bizottság új, Online Vitarendezési platformján keresztül.
Mire szolgál ez a honlap?

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Ha a nemzeti jogszabályok lehetővé teszik, a kereskedők is nyújthatnak be panaszt a fogyasztókkal szemben a termékek vagy szolgáltatások online vásárlásával kapcsolatban.

Azok a vitarendezési testületek szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek.

Mit jelent az alternatív vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, nem kell feltétlenül bírósághoz fordulnia. Választhatja az alternatív vitarendezést. Alternatív vitarendezésnek tekinthető minden olyan eljárás, melynek révén a vitában álló felek peren kívül rendezhetik jogvitájukat. Ez azt jelenti, hogy Ön felkér egy semleges harmadik felet – hivatalosan bejegyzett vitarendezési testületet –, hogy közvetítsen Ön és az Ön által bepanaszolt kereskedő között. Különböző típusú vitarendezési testületek léteznek (közvetítők, választott bíróságok, ombudsmanok, békéltető testületek, fogyasztóvédelmi panaszbizottságok stb.), melyek egymástól eltérő módon járnak el: megoldást javasolhatnak panaszával kapcsolatban, előállhatnak mind Önre, mind a kereskedőre nézve kötelező megoldással, vagy egyszerűen csak egy asztalhoz ültetik a vitás feleket abból a célból, hogy kölcsönösen elfogadható megoldást találjanak. Az alternatív vitarendezési eljárások általában kevésbé hivatalosak, olcsóbbak és nem annyira időigényesek, mint a bírósági eljárások.

Mit jelent az online vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

Portálunkon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Figyelem: az online vitarendezésre csak akkor van lehetőség, ha online vásárolt termékre vagy szolgáltatásra vonatkozóan kíván panaszt benyújtani.

A platform webcíme: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
 

  1. JOGORVOSLAT

    Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
    Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
    Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
    Tel: +36 1 459 4800
    Fax: +36 1 210 4677
    Web: http://nfh.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf. 5.
Tel: +36 1 391 1400
Fax: +36 1 391 1410
Web: http://naih.hu

16. TERÜLETILEG ILLETÉKES BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Tel: +36 1 269 0703
Fax:+36 1 269 0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Web: www.panaszrendezes.hu

17. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Vásárló kijelenti, hogy a jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat átolvasta, megértette, és azokat mint akaratával egyezőt elfogadta.